poniedziałek, 9 grudnia 2013

Tulipany

" KROK PO KROKU" - DIY: Tulipany Origami 3d

Post ten naczekał się od 8 marca :)), w końcu udało się go umieścić. Za parę dni Dzień Mamy  więc nie ma tego złego ....... :))). Kwiaty wykonane są metoda Origami 3d, możemy je podarować w celofanie lub włożyć do wazonu.


 Stworzyłam dla Was diagram i umieściłam kurs ( Страна Мастеров) jak wykonać liść metodą origami.


 

 Krok 1

Układamy 3 poziomy po 15 modułów



Krok 2

Wciskamy środek a boki podnosimy do góry.
Trzeba to zrobić delikatnie, moduły mogą się porwać!!!



Krok 3

2 kolejne poziomy po 15 modułów



Krok 4 

4 moduły odstęp jednego modułu (dwie połówki) powtarzamy czynność razy 3


Krok 5

Na wcześniej ułożone 4 moduły umieszczamy 3 moduły, wyżej 2 moduły i na koniec 1 moduł (wyjdzie piramida)  powtarzamy czynność razy 3


Łodygę możemy wykonać z drucika lub z gałązki. Owinąć bibułą, dokleić listka z papieru (wykonanie jak w diagramie).


Ja łodyżkę i listka ufilcowałam na drucie, na końcu zrobiłam pączek.




TULIPANKI :)))


W razie pytań służę pomocą :))
Pozdrawiam, Maniaczkaaforever <#

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz